HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Hát, volt most egy kisebb filmszerepem, főleg ezzel voltam elfoglalva. Mutert felkérték, hogy kérjen fel, én pedig igent mondtam. Most mit játsszam az agyamat, hát belefért az időmbe, ennyi. Szívesen teszek szívességet feltörekvő művészeknek, csak értsünk egyet a koncepciót illetően - ezt szoktam mondani. Ez most tökéletesen megvalósult, mert az volt a feladat, hogy egy domboldalon alakítsak szaladgáló kutyát. Nem akartam mondani a fiúknak, hogy "fiúk, hát ezt azért én csípőből..." mert tényleg utálok nagyképűnek tűnni, plusz azért láttam én már néhány dolgot Muter mellett, aztán tudtam, hogy az ilyen szerepeknek is van komplexitása. És volt is, mert ide-oda kellett mennem, állandóan instruáltak, baromira kellett koncentrálnom, hogy mindig jelbe álljak. De nem volt olyan nehéz a szerepben maradni, mert volt egy csomó elszórt száraz pizza, meg bogarak, meg kis izék, ezek abszolút inspiráltak az izgága kutyalétre. 

Tegnap este volt a premier a Kertben, valami falakra vetítették ilyen plexiken keresztül, esküszöm, nem értem, de nem volt egy Vesztend. Én sajnos lemaradtam, kilenc körül lövik a pizsit, ettől eltántoríthatatlan vagyok, mert ma is jöttünk dolgozni. És egyrészt nem szállhatok el egyetlen szereptől, másrészt teljesen rossz lett volna, ha a Stünczike itt a fiatalkorú másnaposságban tántorog a napsütéses betonon.

Ami persze aztán nem történt meg, mármint a napsütéses beton, sőt, most meg elkezdett esni az eső a monitorra, úgyhogy be kell csuknom a gépet, nehogy úgy járjak, mint Máté bácsi és Laci bácsi a Pepitaköves Átriumban, aztán megbüdösödjön és szétbarnuljon a konnektor. Holnap nyaralni megyünk, alap, hogy tönkre baszódott az időjárás.

Csövi, szerdán jelentkezem!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr205295772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simonlevy 2013.05.17. 17:33:08

Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdokat keresni a gazdinak?
süti beállítások módosítása