HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

img_1527_1407501093.jpg_2370x2239

Ma van. Egyáltalán nem övezi olyan szintű hisztéria, mint néhány hónapja Prüntyiét, de ez külön kérésem is volt. Sőt. Szerintem egy korombeli esetében már evidencia, hogy mellőzni kell az eksztatikus ünneplést. Három lettem. Elképesztő. Korábban úgy néztem egy háromévesre, mint érett, komoly (adott esetben akár komor!) gondolkodású felnőttre. Most pedig... Szétnézek: Kázmér ugyanezt az igát tapossa (vagy mit csinálnak az igával? Húzzák? Vonják? Valaki írja meg, köszi!), Piri még vénebb is nálam. Piri. Ez az évszázad poénja. (Mondom ezt úgy, mintha nem lennék beszarva tőle minden találkozás legelején bébikorom óta, amikor is nő létére inkább belehugyozott a saját ágyába, csak hogy mindenki számára érthető legyen, ki a főnök) Persze nem mondom, vannak mögöttem eredmények, például a Szanfesztivál, meg a sok szórakozóhely, amit nyitottunk, plusz a lassan kiérdemelt helyem a kortárs értelmiség arcképcsarnokában. De egyrészt még mindig egy tacskó vagyok (a szó átvitt, nem pedig konkrét értelmében. Természetesen nem lettem tacskó, az nagyon furcsa fordulat lenne.), másrészt azért be kell látnunk, hogy egyszerűen lecsúsztam a legendás életkorról, amikor meg kell halni. Janis Joplin, Kurt Cobain, Amy Winehouse... mind meghaltak hároméves koruk előtt. Engem a materiális dolgok mondjuk jobban érdekelnek, mint a rockzene, de elmélázni azért elméláztam ma ezen a dolgon.

Visszaolvasva ezt az írást, most úgy tűnik, mintha mégis megkomolyodtam volna. Humm. Prüntyi is sokkal tisztelettudóbb reggel óta. Szinte érzem, ahogy megváltozik az aurám, percről percre, ahogy telik a nap. Bár az érdekes kérdés, hogy vajon egyáltalán ma van-e a szülinapom, mivel ezt akkor senki nem tartotta számon, Muter számolt vissza a Gettóból való kikerülésemből két hónapot, mert azt mondták, annyi idős vagyok. Mondjuk ott azt is mondták, hogy tacskó leszek (a szó konkrét, nem átvitt értelmében). Szóval lehet, hogy nem is ma van a nap.

Ebben az esetben viszont azonnal meg kell keresnem a teniszlabdámat, amit valamelyik anyabaszó már megint eldugott valahova. Pardon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr356588109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása