HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Átköltöztem ide. Azért, mert növelnem kell a népszerűségemet, hogy meglegyen Muteréknak a vízforraló karácsonyra, itt pedig állítólag könnyebben megy a hajhászás. Persze igyekszem nem elkurvulni.

Első és legfontosabb dolog, hogy Stünczikét is elindítottam a világhír útján, mert beneveztem a fantasztikus Fashioncontainer oldal "Pózolj szeméttel!" versenyére. Ha így egymás között őszinték próbálunk lenni, akkor beláthatjuk, hogy nincs semmi, ami bármilyen síkon is közelebb állhatna a Stünczmajomhoz, mint ez. A fénykép bűbájos lett és szexi is, minden irónia nélkül az kell mondanom, Puttyman Dzsó rendkívül tehetséges topmodell. Sajnos úgy tűnik, ez önmagában nem elég a pfujj, pfujj, emberi világban. Stünczike a második helyen áll, csak az van, hogy közte és a harmadik között 1 szavazat a különbség, közte és az első között viszont... 100. Hmm. Biztos protekciós, de ettől még fenyeget a veszély, hogy Irma egyetlen idei eredménye a Miss Fing aranykoronája lesz, ami fontos, fontos, de hát a még be nem teljesedett célok felé kell fordulnunk, ugyebár.
De a lényeg mégis az, hogy aki egyetért velem, az itt szavazhat rá, a lájkolos miafaszomkodással: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=485008444886645&set=a.417217618332395.115969.413859505334873&type=1&theater

Végre lehet használni a teraszt és a Majort is! Stünczike boldog, mert annyit cseverészhet a madárkáival, amennyit csak akar, én viszont sajnos majdnem idegösszeomlást kaptam egy miatt tegnap, de ezt most nem részletezném, legyen elég annyi, hogy Muter szerint az elsődleges nemi jellegem állapotának felel meg a hangmagasság, amin ugattam. Úgyhogy most megint nem fogok ugatni egy évig. Egyébként messze én beszélek a legkevesebbet otthon, bár Fater se egy kimondott szófosó. A Stünczike éjjel-nappal kerepel, ha pedig nem pofázik, akkor nyögdécsel, nyávog vagy nyekereg. Tegnap például szétterpeszkedett a kanapén a zöld csontOMmal; annyira direkt volt a provokációja, ahogy tekeregve nyammogott, hogy szólni mertem Muternak. Sajnos csak az az egy érv állt rendelkezésemre, hogy ez nem ér, úgyhogy nem vett komolyan. Akkor felültem a kanapé karfájának a csücskére és dermesztő pillantásokat vettem lefelé felváltva a két nőre, de Muter röhögni kezdett és azt mondta, olyan vagyok, mint egy porcelán nipp. Nem mondtam neki, hogy egyen szart, mert éppen csicseriborsót vacsorázott és mindketten tudtuk, hogy ettől fel fog puffadni, szóval pont nyelte le a büntetést. Egy kanyar erejéig visszatérve a túlbuzgó verbalitásra: egyébként szintén ő az, aki egy homályos hajnalon összerakta fejben, hogy én német vagyok (ti. német vizsla), a Puttyman Dzsó pedig spanyol (ti. spanyol agár), úgyhogy azóta reggelenként sűrűn buenos días-ozik Stünczikének, Fater pedig nekem ismételgeti, hogy guten tag. Kösz.

Amúgy elég nagy a fennforgás, mert megint minden elkezdett tök máshogy lenni a megszokotthoz képest. Meg fog nyílni a Kert, úgyhogy Fater egyre inkább arra tendál, Zsármi néni is megy az Átriumból (olyan is van, mint megtudtam) a Kertbe, ezért Muter megy az Átriumba a Klubból. Azt nem tudom, a Klubban ki marad, én oda megyek, ahova a Pali bácsi, mert vele van az étel. Egyébként már volt, hogy Muter bevitt az Átriumba, ahol eddig különben Kázmér is nyomta a melót (van még olyan, aki tud követni?), szerencsére hagyott egy csomó üzenetet meg kázméros viccet a padlón meg mindenhol, különben elbaszottul unalmas lett volna az egész napos fekvés a pepitakövön. Miközben kint százágra süt a nap. Nagyon remélem, hogy ebből a kuksolásból nem lesz rendszer, mert a végén agyamra megy még a művészet is.

Címkék: klub szépségverseny kert átrium

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr105231027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása