HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Baszki, teljesen odavagyok. Megjelent az interneten egy szám, ami rólam szól! Egy dal, egy zeneszám! "Egy" Tivadar nevű srácról szól, akihez énekel a dalt előadó fiú, hogy ne vegye el a lédijét. A szövegből kiderül, hogy ez a Tivadar egy nagyon delejes férfi, igazi amorózó, tökéletes mind belül, mind kívül. Mielőtt nagyképűséggel vádolhatna bárki, nem ebből találtam ki, hogy rólam van szó (bár az összes általam ismert Tivadar már rég halott (Mika, Hertzl, Puskás... ja, a Hüttl nem. Hopszi.), persze lehetne ez egy régi dal is, de SZERINTEM NEM AZ.), hanem abból, hogy a dalban szereplő úrral nem csak a személyleírásunk egyezik, hanem a teljes nevünk is! Szóval csak nem baszok rá, ha fel merem vállalni, hogy itt hozzám könyörögnek:
https://www.youtube.com/watch?v=SgYD3syXA3s&feature=youtu.be
Pláne pluszban jön még az a furcsaság is, hogy Nóra és Nóra néni is (vezeték)név szerint vannak emlegetve, mint potenciális lédik. De ennél tovább nem megy az illető, szóval ez vagy a Tausz bácsi, vagy a Rudi bácsi, hahahh. Hát... bármelyikőtök is az, szeretnélek a tőlem telhető legnagyobb nagyvonalúsággal megnyugtatni benneteket: mélyen szimpatizálok mindkét hölggyel, sőt, Nórával (Alföldi) a kapcsolatunk szinte kimeríti a plátói szerelmet, de én megtartóztatom magam, felsőbbrendű okok (here és fajbéli azonosság hiánya), valamint magasztos eszmék miatt, úgyhogy ezek a relációk kizárólag a szellemi szinteken, esetleg némi vidám labdázás vagy gombázódás(?) ormain teljesednek be és ki. Részemről ennyit tudok biztosítani, természetesen arra nincs ráhatásom, hogy a vonatkozó lédik hogyan képesek ezzel megbirkózni. Eddig azt gondoltam, lejátszott meccs ez köztünk, de úgy tűnik, tudtomon kívül olyan érzelmi hullámokat és örvényeket indítottam el, hogy.
Nem akarok túlburjánzani, a dal úgyis beszél helyettem.
A hétköznapokra áttérve elég nagy a sanyar. A múltkor írtam az esetről, hogy Putyi belelakmározott egy vacsorába. Látszik, hogy nem vagyok gyakorlott a nyilvánosság előtt, mert kiderült, hogy Báró, akivel eddig csak egyszer dumáltunk, olvassa a blogomat. Ő bemószerolt Kati néninél, aki bemószerolt Máté bácsinál, aki bemószerolt Krizsó bácsinál, aki szólt Muternak. Akkor összeült a kupaktanács, Gábor bácsi, Krizsó bácsi, Fater és Muter megbeszélték, hogy elszállítják a kanapénkat. Ezt Fater közölte velünk, közel sem kíméletesen, viszont nem is vettük komolyan egészen ma reggelig. Mikor bejöttünk hajnalok hajnalán Muterral, a kanapé még ott volt, könnyek gyűltek a szemembe, de nem ugorhattunk fel rá utoljára, mert a Spártában Nevelkedett Asszony inkább kikötött minket a pulthoz. Én megszoktam ezt a teljesen lelketlen hozzáállást, Herr Stünczikét viszont ennél lágyabb anyagból gyúrták (amúgy már nem Pisti, mert azóta is rózsaszín pónilovakkal álmodik, úgyhogy megállapította magáról, hogy lány), szóval teljesen bekattant, három órán keresztül sikoltozott. Már mindenki megpróbált mindent, Zsolt bácsi, Gergő bácsi, Muter, felváltva könyörögtek és vagdosták a Stünczikét a földhöz (nem igaziból, oké?), de semmi nem használt. Ettől én is kicsit túlpörögtem, belátom, de az a bejelentés talán túlzás volt Mutertól, hogy engem vissza-, Stünczit pedig simán elvisz az Illatos útra. Ne már.
Amúgy minden jó, ha jó a vége, mert végül nyertünk: Muter leült dolgozni A kanapéra, mi pedig mellételepedtünk, hosszú távú nyugodt és csöndes gömbölyödéssel jelezve, hogy mindössze ennyi volt a vágyunk.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr505227947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása