HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Dzsíz, gyerekek, végképp kiderült, hogy nem értem ennek a bolygónak a keringését! Hamut szórok a fejemre minden korábbi, esetleg az epésség esélyét pedzegető megjegyzésemért Stüpivel szemben, hogy tudniillik űrlény meg satöbbi. Lehet, hogy nem bambul, hanem tényleg haza telefonál? Lehet, hogy azért, mert a Holdon, a Kryptonon vagy akárhonnan is lőtték ide, ott jófejek laknak, akikkel értelmesen elbeszélget via telepátia? Ki kell derítenem, mert akkor javasolhatnám Fateréknak, hogy inkább ott nyissanak kocsmát. Kár, hogy Stüncz erről sosem beszél, pedig tényvalóság, hogy egyébként folyamatosan pofázik.

Az történt, hogy van a Klub. Egy viccesen kunkori utcában, ami mellett tényleg nagy és sokautós utak vannak, de ide nem jöhetnek be. Persze nem csak a Klub van itt, hanem a Retrok, ahol mindenki szakállas és/vagy hosszú hajú, meg az utazási iroda, ahova néha bekukkantunk megkérdezni, hogy mennyi lenne egy jegy Panamába csak oda, de a néni sose válaszol, csak dermed. Na mindegy. És laknak még ott egy csomóan. Én egészen eddig abban a hitben éltem, hogy ezek az ott lakók marhára örülnek neki, hogy ha kinéznek az ablakon, akkor nem a büdöset látják. Vagy legalább annak, hogy nem kell stresszelniük azon, hogy hova menjenek, ha kávézni akarnak, vagy veszkócsizmát venni, vagy elutazni Panamába. De erről a hitről az derült ki, hogy tévhit, mert úgy tűnik, hogy az emberek azért laknak a városban, mert azt szeretik, hogy nem lehet elférni az autóktól a járdán se, meg nem lehet leülni egy padra csak úgy süttetni a hasat. És nem akarnak nyáron a szabadtéren kávézni se, vagy ha igen, akkor azt akarják, hogy az valaki másnak a háza előtt legyen. A saját házuk előtt inkább lehessen parkolni. Ami azért is furcsa, mert még én is látom, pedig matekból nem vagyok egy emelt szint, hogy a Klub utcájában csak nagyon kevés gépjármű fog elférni, ahhoz képest, hogy mennyire nagyok a házak, tehát mennyire sok gépjárműtulajdonos lakhat bennük. Akkor folyton veszekedni fognak egymással?

Nem értem az egészet, de szokom meg, hogy tényleg én is ufó vagyok. Azért tavaly egész nagy tömegeket láttam üldögélni a Klub teraszán, ergo simán lehet, hogy sokan vannak, akiknek fontosabb, hogy így hencseregjenek és jól érezzék magukat, mint az, hogy egymást dudálják le a parkolóhelyekért. Ők a Klubban most aláírhatnak egy erről szóló papírlapot. Én mindenesetre szignóztam, mert szarul menne a nyár, ha nem lenne kik mellé odatelepedni és gyakorolni A nézést.

 

Címkék: terasz anker furcsa emberek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr616135938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása