HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Ládidádidááá! Az élet csodálatos. Amióta lement a hőmérséklet normálisra, azóta tisztára előszabadult belőlem a poéta. Két hete volt egy pont, mikor Muter a nap közepén indult el a Margitszigetre "kis szaladgálásra", akkor a Bajcsy-n lefeküdtem a zebra mellett egy árnyat adó újságosbódé mellé és azt mondtam: többé nincs hatalmad felettem, asszony! Maradok! Aztán persze meggondoltam magam, mert azt mondta, így is jó, aztán tovább indult Irmalin "éjszaka bezzeg hangosan fulladok meg" Formalinnal, de azért így jobb, hogy nincs százötvenhét fok.

Persze a nyarat eléggé respektálom, ma például egy fantasztikus találkozással lepett meg: a vécédombon nyomultunk reggel, Faterék épp a Manka új muterjával beszélgettek, mert most olyanja van neki. Az új muterról kiderült, hogy Faterék ismerik, ezért olyanokat mondogattak, hogy "kicsi a világ", ami szerintem nem igaz, mert elég nagynak tűnik, főleg, ha onnan nézem, hogy Nagyfater például most utazik szétrobbant fejjel egy Peru nevű helyre, ami messzebb van, mint Szeged. Na, de a lényeg, hogy amíg az új néni küzdött a pórázfób Mankával, a felnőttek megbeszélték, hogy a világ kicsi, Putyi pedig beszámolt Luidzsiről (mindjárt elmondom ezt is), addig én találkoztam Slag úrral. Még sosem láttam azelőtt a délceg, kertésznadrágos alakját, halálomig (vagy annál is tovább) emlékezni akarok rá, ahogy áll a délelőtti napsütésben, locsolja az én, AZ ÉN vécédombomat!! Szoktam találkozni slagozós emberekkel, természetesen, de azok mindig idegesek lesznek, ha elhaladok, meg igyekeznek kikerülni, meg elzárják a csapot, meg ilyenek. De Slag úr más volt, mert megéreztük egymásban azonnal a közös húrt és hangot, szavak nélkül is értettük egymást, VELETEK TÖRTÉNT MÁR ILYESMI EGYÁLTALÁN? Olyan könnyedén lengette a slagot, hogy könnyek szöktek a szemembe, esküszöm. Értette a dinamikámat, mindent! Hirtelen eltűnt a külvilág, csak ő volt ott, a slag és én. Most is meghatódom, ha eszembe jut.

Aztán persze elrángattak. Nemtom, mi van mostanában, Faterék rákattantak megint egy filmsorozatra, amit én nem nézhetek, mert zombik vannak benne, akik olyan emberek, akik lefekszenek, aztán nagyon csúnyán és/vagy darabokban felkelnek mászkálni. És? Láttam már ronda embereket, nem védhetnek örökké. Stünczike azóta vérpónilovakkal álmodik, állítása szerint azt, hogy a vérpónilovak letépik az én füleimet és megsütik nyárson a pöcörőt, persze. Szóval ők a zombilázban élnek, Stüpsz pedig - szerelmes. Eddig ment a búsongás a Brúnó után, akivel még télen találkozott a hegyekben. Néha random felült és elóbégatta magát, hogy "Brúúúnóóó". Olyankor kicsit azt kívántam, hogy házasítsák már ki, de hát nem lehet, amíg nem nyílik ki a punika, ugye. Engem a Stünczi punikáján kívül másé nem érdekel, az övé is csak orvostanilag. Viszont tegnap kiderült, hogy ezzel mások máshogy vannak, mert felbukkant az életünkben Luidzsi. A Kertbe hozta a muterja, aztán egyszer csak Fater megkeresett minket Muterral és síri hangon közölte, hogy a Putyi meg lett baszva és hagyta magát. A Muter szájában megállt a szó, de aztán gyorsan feltételezte, hogy Fater túloz. Kint viszont tényleg az volt, hogy eléggé feltüzelve szaladgált ez a Luidzsi nevű, egyébként szimpatikus fazon, aki fele akkora, mint az Irma, mert rá az alacsony férfiak buknak. Folyton elkapta Putyit hátulról, ő meg pillogott. A végén mindenki őket nézte, ahogy közösülni próbálnak a magasságkülönbség ellenére, a férfiak drukkoltak Luidzsinak, Muter várta, hogy majd Fater csinál valamit, Fater viszont láthatóan büszke volt az egyetlen leánygyermekére, hogy mindez történik vele. Én mindenesetre arrébb álltam, mert bennem  van szemérem.

Aztán az egész közepén odajött Luidzsi muterja, megállapította, hogy ők ketten milyen latinos pár, de azért rákérdezett Luidzsinál, hogy mégis mit próbál így, kiherélve (helló, Luidzsi!)? Akkor mindenki összezavarodott, Gábor bácsi bizonytalanul kérdezte, hogy ez most mit jelent a teherbeesés szempontjából, Fater mondta, hogy ez olyan, mintha a Gábor bácsi tíz kotont húzna a pöcörőre, de Muter közbevágott, hogy nem, ez olyan, mintha a Gábor bácsi ki lenne herélve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr135461960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása