HTML

Tivadar - Isten ajándéka

Friss topikok

  • simonlevy: Te Tivadar, nem úgy volt, hogy szerdán jelentkezel itt a blogodon?! Hogyan fogsz így dzsilliárdoka... (2013.05.17. 17:33)
  • Nancy Spungen: Ó az az ördögi elkaphatatlan tollból kirepülő labda. Ezek szerint téged is megtréfált. Legközelebb... (2013.04.23. 20:35)
  • SimonLevy: Tivadar, nem lesz folytatás? Nagyon tetszik amiket írsz! (2013.04.03. 20:03)
  • Nádori: Tivadar, szóljál már a Muternak, hogy vegye fel a telefont, vagy jelentkezzen vagy valami. (2013.03.21. 18:44)
  • Nancy Spungen: Kert az jó lesz végre, addig is tornatermi foglakozás a Moziban. Amúgy én sem érzem annyira ezt az... (2013.03.18. 12:26)

Jujj, hát megnyílt a Kert. Először véletlenül azt írtam, hogy megnyalt, ami igaz is, mert rengeteg gond volt vele, ezért nem is jutott időm a blogolásra egyáltalán. Irtóztató mennyiségű dolgot kellet ki- és bepakolni, szétszedni, összerakni, elrendezni, fel- és átszerelni, meghajtogatni és összecsavarozni. Megcsinálták a betont is faszányosra, de csak én meg a Babó bácsi törődtünk vele rendesen, ez pedig sajnos nem volt elég, mert hiába téptük a szánkat, hogy slagot neki!, a többiek leszarták, úgyhogy kibújtak a kavicsok. Mindegy, aki szakember, az úgyis érti.

A lényeg, hogy a Kerttel minden rendben, a nyitóbulira teljesen kikészültünk Putyikával, inkább otthon maradtunk és hallgattuk a blues-t, de azóta rendesen dolgozunk dupla műszakokat: egyrészt délelőtt felügyeljük a takarítást és a Szent Slagot, meg a standolókat, meg Zsármi néniéket, hogy megy-e minden rendesen; aztán délután szoktam dumálni a vendégekkel, mert én tudom, hogy Fater mit ért Tulajdonosi Nézőpont alatt. Nekem nincsenek százalékaim, de egy napon Faterék is elmennek Tahitire nyugdíjas-otthonba (vagy agyvérzést kapnak még előtte, ami statisztikailag egyelőre valószínűbb), úgyhogy akkor majd a nyakamba szakad a vállalatbirodalom. Megint elkalandoztam, mert a lényeg az, hogy nekem mindenkihez van egy kedves szavam. Ez annyira szimpátiát vált ki amúgy, hogy, a mélynövésemet kompenzálandó, úgy vagyok mostanában lokalizálható, hogy ahol sok nő cuppog, ott vagyok én a kupac alatt. Tegnap például ez egészen kiemelkedő szintre fajult, mert átéltem életem legerotikusabb élményét azzal, hogy egy pár piros fodorral körített női kebel között találtam magamat. Egészen elképesztő volt, együtt vacsoráztunk a Vörös Kebeltulajdonossal, aztán készült néhány közös fotó, amit dedikáltam volna, csak kicsit rontotta a hangulatot, hogy a háttérben éppen szegény Theon Greyjoy-nak dugtak egy kést a körme alá, aztán nagyon kiabált. Én nemtom, mért bántják annyit azt a szegény fiút, de nem jutottunk közelebb a válaszhoz, pláne úgy nem, hogy Stünczike totál lost in space lett, szóval mindenki elindult keresni, aztán megláttak belőle egy szeletkét, ahogy a földön lapul. A Stünczike különben mostanában belekényelmesedett ebbe a matrica-létbe. Az mondjuk bébikora óta szokása, hogy minden átmenet nélkül lebassza magát a földre, de úgy, hogy egy gyengébb idegzetű rokon már rohanna a repülősóval, pedig semmi baja, csak az úgynevezett kecs meg báj, az nem csordul túl benne. Viszont amióta kitört a jó idő, azóta pláne nyomja, hogy összeroskad egy ponton, aztán soha többet nem kel fel. De tényleg, konkrétan nem lehet összeimádkozni, még az egyezményes 'hiphoppal' se, pedig az a közös jel, magzatkorunk óta. Én valószínűleg úgy születtem, hogy Fater azt mondta Muternak: hiphopp!

Apropó születés, Irmalinnak nemsokára jön a napja, "az egyes", hogy őt idézzem. Stenem, milyen vén már ő is! Mondanám, hogy nemsokára elviszik a háztól, de egyáltalán nem úgy áll a helyzet. Egyrészt kezdem gyanítani, hogy ez az egész tüzelés dolog csak szívatás volt, mert rohadtul nem történt semmi, pedig fél éve huhognak, hogy a Stünczike most már egészen biztosan kezdi. De nem. Másrészt ennek van valami köze a közösüléshez, tegnap pedig egy elég apró férfi próbálta megközösülni a Stünczit, de csak a térdhajlatát lökdöste a pöcörőjével, az Irma meg értetlenül nézegetett meg bokszolt hátra, aztán inkább úgy tett, mintha nem venné észre. Mellékesen megjegyezném, hogy én férfiasan védtem az ártatlanságát, bár tényleg nem volt rá szükség, csak ha hokedli is lett volna a közelben, ami nem volt. Az állatorvos szerint amúgy lassan múlik a kölyökszaga, amit én a legutóbbi időket tekintve egyértelműen kölyökbűzre módosítanék, ha már, mivel Putyi előszeretettel hengergőzik bele bármibe, legyen szó halhulláról vagy lógolyókról. De még az is lehet, hogy meg kell ultrahangozni a bendőjét. Muter elmondta, hogy ez olyan, mintha Stünczike átvilágítható lenne, mire én felvilágosítottam, hogy Stünczike AZ, ha nem vette volna észre, kábé két centi a derékbősége. Mindenesetre valami méhecske is van a dologban, ami vagy belerepült a Stünczikébe, vagy nem. Én nem tudok semmit, max azt, hogy a múltkor nagyon kergetett egyet a kiserkély ablakánál. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tivasuvadar.blog.hu/api/trackback/id/tr95286952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása